torek, 11. september 2012

Poučevanje izdajateljev QR kode

Kar nekaj pogovorov sem imel s tujimi partnerji glede napredka QR kod v njihovih deželah. Čeprav so v tehnološkem in še kakšnem pogledu vse bolj razvite od Slovenije, niso imuni na nepravilno uporabo QR kod. In porečete, kaj pa me briga, če drugi nepravilno uporabljajo QR kode?

No, sam nimam takšnega mnenja. Prav je, da se izdajatelje QR kod opozori in opozarja na napake, že zaradi tega, da jih bodo pravilno uporabljali. Seveda pa nočem biti zgolj prostovoljni učitelj, saj bo pravilna uporaba QR kod prinesla tudi večjo uporabnost, večjo uporabljenost in mogoče več projektov zame, ki hočem ustvarjati in se ukvarjati s QR kodami. In v bližnji prihodnosti tudi z NFC-ji. In če bomo ljudi pravilno učili, bodo od tega korist imeli tudi uporabniki. Ker ko bo nekdo dvakrat/trikrat poskeniral "napačno" QR kodo (takšno, ki mu recimo dve uri odpira polno spletno stran), bo prekleto premislil, če bi poskeniral naslednjo, ki jo vidi. Da, tudi vaša (čeprav narejena po priporočilih) utegne biti ogrožena.

No, z namenom opismenjevanja sem začel že na začetku tega leta in presenetljivo sem spoznal, da prostovoljni brezplačni nasveti naletijo na plodna tla. Tako so se mi recimo zahvalili pri največjem trgovskem centru v Mariboru - Europarku - katere sem že z mailom poučil o tem, da je fajn imeti mobilno stran, ki se odpre po skenu QR kode, še posebej pa je fajn, če QR koda ne nadomesti linka na spletni strani. Ker kdo pa raje skenira QR kodo, če lahko klikne link z miško. No, pogovor je pripeljal še do bolj podrobnega sestanka, kjer pa sem žal izvedel, da še premalo ljudi uporablja QR kodo, da bi izpeljali en zelo zanimiv projekt. Mogoče naslednje leto. In so rekli, da bodo upoštevali priporočila, a žal še vedno čakam na spremembe.

Za nasvete so se lepo zahvalili tudi pri Adriatic Slovenici, dobili še dodatna pojasnila. Očitno so vse razumeli, saj sestanka potem nismo potrebovali ;)

Če ste tudi vi videli ali pa imate v obtoku kakšno QR kodo, za katero bi radi analizo, mi nekako pošljite link do nje, pa da vidimo ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar